Konwerter HEX'a 2 - Pilne !!

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 16:28:05 MET

Sorry za niekompletny opis problemu poprzednim razem...
Sprawa wyglada tak:

Nie chodzi mi o program pokazujacy mnemonik asemblera
danego procesora, to ja stworzylem sobie wlasny mnemonik
do bardzo nietypowych procesorow wykozystywanych
w roznego rodzaju urzadzeniach przemyslowych majacych
konkretne, nietypowe zastosowania... Chodzi o kompilator,
ktory przeksztalci program (ja dostosuje sie do polecen (komend) programu)
na HEX'a zrozumialego przez super nietypowy procesor, dlatego
program tem powinien miec opcje definiowania polecen odpowiadajacych
odpowiedniej liczbie w HEX'ie...Np:
ja wpisuje: MOV 34 5D
a kompilator wywala: 48 34 5D, co znaczy ze liczbie 48 odpowiada
instrukcja MOV, przy czym chce miec mozliwosc ingerencji w to, jaka
liczba odpowiada jakiej instrukcji...

Kompilator powinien: sprawdzac bledy gramatyczne i miec mozliwosc
wywalenia czesci kodu z jednoczesnym przeadresowaniem pozostalych
instrukcji....

Czy cos takiego w ogole istnieje? Gdzie moge to dostac?

--
Michal Malanowicz