Re: D. Stealth 2000 S3 Virage czy Matrox Mystique

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 16:28:32 MET

Pawel Szarmach <paox_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<01bc061c$65142040$2287ccc2_at_ppp>...
> Czy ktos mogl by mi poradzic ktora z tych kart wybrac.
> Jak latwo sie domyslic chodzi mi glownie o mozliwosci 3D.

Lepiej kup Mystique, ktory jest sporo szybszy od konkurenta...Fakt, ze
Mystique nie posiada pewnych zeczy np: Gouraud shaded fog, ale takie
sprawy mozna zemulowac co nie bedzie mialo znaczacego wplywu na
szybkosc, ktora pozostanie wieksza niz w przypadku Virge! Inna sprawa
jest, ze takie eXtremalne bajery malo jaki program wykozystuje, wiec
to ze Virge dopala wiecej rzeczy nie ma znaczenia...Oto lista sprzetowych
mozliwosci Mystique:

? Polygon rendering engine
? Perspective corrected texture mapping
? Palettized (CLUT4 and CLUT8) and RGB textures
? Multiple palettes supported
? Texture lighting and dithering
? Texture transperancy
? Digital video texturing
? Local texture buffer
? Bus mastering for command lists and texture loading (asynchronous
? Support for non-square texture sources (powers of 2)
? Gouraud and flat shading
? Optional Z-buffering (16-bit)
? Tile based mip mapping
? Double buffering and page flipping
? Screen door transperancy (4 levels)
? Digital video engine (bilinear interpolation)
? Blit with key
? Interrupt on VSYNC
? Ability to read current scan line
? Linear frame buffer

Kupuj wiec Mystique, postaw na szybkosc, bo za 630zl- uzyskaz przyzwoitego
kopa...Jesli masz wiecej forsy to kup cos na Voodo badz Rendition 3D...

--
Michal Malanowicz