Re: Overclocking, Very Important!

Autor: Michal Malanowicz (pawel_at_waw.pdi.net)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 16:27:05 MET

> [ciaaaaaaach]
>
> Wreszcie jeden co sie zna :-)))
> Jest dokladnie tak jak mowisz: im lepsze chlodzenie tym wiecej pojdzie...
> Dowodzi tego ze moj P100 chodzi spokojnie na 133 z coolerem z Cyrixa...
> Zaczyna sie wieszac dopiero przy 150, 166 z tego wynika, ze w zasadzie
> powinien byc sprzedany jako P120 jako pewnik...

Niestety...Bez coolera twoj Pentium nie pojdzie na 120Mhz a takie jest
zalozenie Intela, ze w klimatyzowanym pomieszczeniu o temp.19 stopni
procesor ma chodzic bez zadnych dodatkowych systemow chlodzenia...
Tak przynajmniej powiedzieli mi spece z Heweld Packarda...

Anyway z podkrecaniem bywa roznie...zalezy to od paru czynnikow a
chlodzenie
jest jednym z nich...

--
Michal Malanowicz