Re: Overclocking, Very Important!

Autor: Dariusz Moszynski (mosiek_at_mailbox.chemo.tuniv.szczecin.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 22:46:34 MET

Czesc,
Przyklad z wlasnego doswiadczenia.
Od pponad roku uzywam overclocka z 90 d0 120MHz. W tym okresie nie
zauwazylem niczego niepokojacego. Podczas upalow w lecie kilka razy z
niewiadomych powodow komputer sie zresetowal, ale mozna by to zlozyc na
karb gier, ktore byly wlasnie w uzyciu. W innych sytuacjach to nie
wystepowalo.
Testow obliczen nie przeprowadzalem, wic nic na ten temat nie wiem. W
chwili, kiedy przeszedlem na 120 dalo mi to oszczednosc ok. 500 zl i
wzrost wydajnosci o ok.20%. Nie zamierzam z tego rezygnowac.

                                Darek