Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Jarosław Tabor (formatc_at_bevy.hsn.com.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 21:16:29 MET

On Thu, 16 Jan 1997 12:26:47 +0100, Wojciech Milc wrote:

>Nie wiem, jak to sie dzieje, ale na karcie I/O port LPT1
>ma przydzielone IRQ7, programy typu Checkit zglaszaja
>ze IRQ7 jest zajete, a Win95 nie dosc, ze tego nie widzi,
>to jeszcze pozwala skonfigurowac na to przerwanie
>karte SB32PnP... i obydwa urzadzenia dzialaja (jednoczesnie),
>zarowno pod Win95, jak i po starcie w trybie MS-DOS.

Mi pod OS/2 AWE i LPT na IRQ7 tez chodzily bez problemu dopuki nie
dodalem opcji /IRQ do print01.sys.

Wczesniej po prostu LPT mial przydzielone IRQ ale z niego nie korzystal
i wszystko bylo OK.

Co do kontrolerow IDE, to np. Tekram 690CD obsluguje na JEDNYM IRQ14 dwa
porty IDE, i nie ma z tym problemu. Dzieki temu mozna dwoma kontrolerami
obsluzyc 8HDD na IRQ 14 i 15, lub 4HDD i 2 CDOMY na jednym kontrolerze.