Re: Po??czenie radiowe - sprz?t

Autor: R. S. (ditrskor_at_pbg.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 20:48:16 MET

Adam Kubicki wrote:
(...)
> : > : : > > Mogą to być radiomodemy lub karty sieciowe z antenami.
(...)
> : > telbank chyba cos takiego oferowal (przynajmniej jakis czas temu mieli
> : > 19200 modemy radiowe takie, teraz moze szybsze).
>
> : Jakie modemy? Gdzie je kupic? Gdzie jest jakas inforamcja o tym?
> : Ludzie wiecej info i jasniej.
>
> nie mam pojecia. po prostu rok temu z kumplem wpadlem to telbanku
> w w-wie i tam gosc nam mowil ze maja takie modemy i przez nie
> daja dostep do inetu (chyba adminom swoim to gratis dawali)
> moze na ich www jest cos o tym. to bylo dosc dawno i nie
> pamietam co o tym mowil poza faktem ze takie modemy mieli
To ja wiem TROCHE wiecej: Sa to modemy SATELITARNE (z antena -
miednica;). Instaluje je Telbank, koszt samego modemu nie jest mi znany,
ale trzeba pamietac, ze placi sie za USLUGE - wykorzystanie satelity,
zestawienie polaczenia itd. Z drugiej strony modemu jest wyjscie
szeregowe w ilosci sztuk 4 (moze sa i inne wersje). Standardowo predkosc
portu na radiomodemie wynosi 9600 ale mozna wiecej (i drozej).
Ceny: placi sie za instalacje, abonament i ruch. Ruch kosztuje chyba
najmniej. Abonament kilka baniek na miesiac, dokladnie nie wiem, ale
slono.
I jeszcze jedno: nie wiem, czy kazdy moze to sobie kupic, czy tylko
banki; telbank jest wlasnoscia bankow i (dawniej) obsluguje TYLKO banki.

--
Radoslaw Skorupka
 mailto://R.Skorupka@pbg.pl