Re: PC

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 08:17:23 MET

On 19 Jan 1997 15:20:39 +0100, zeton_at_waw.pdi.net (Tomasz Leszczynski)
wrote:

>19 Jan 97 , 1:31, Krzysztof Cynarski pisal:

>Obawiam sie, ze nikt w to nie uwierzy :-) W definicji amigowca "stoi
>jak byk" ze Amiga to najlepszy komputer na swiecie
>poniewaz...eeee...hmmm....jest lepsza od IBM AT 286 z monitorem EGA.

Widac, ze nigdy nie miales kontaktu z Amiga i dlatego piszesz takie
bzdury. Ignorancja nie juz dzisiaj zaleta wiec nie sadze abys mial sie
czym szczycic.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl