Re: Pogadam ze wszytskimi

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 08:17:21 MET

On 19 Jan 1997 14:03:17 GMT, "Paweł Szczeciński"
<pablos_at_free.polbox.pl> wrote:

>Cześć!!!
>
>Szukam kotaktu z kimś ktoby powymieniał doświadczenia i pogadał o sprzęcie.
>
>Paweł Szczeciński
>pablos_at_free.polbox.pl

Nieeee! To juz jest przegiecie. Przypominaja mi sie reklamy w Bajtku:
'mam Spectruma - wymienie doswiadczenia' :)))) Ludzie, przestancie
takie rzeczy pisac bo juz nie mam sily tarzac sie po dywanie i ryczec
ze smiechu. Co bedzie dalej: 'poznam mila pania w mlodym wieku w celu
wymiany doswiadczen'????

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl