Re: windows95

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 05:01:20 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199701200201.DAA02650_at_malcolm.rmnet.it>...
> On Sun, 19 Jan 1997 18:10:49 +0100, Nyce_guy wrote:
> tyle czasu juz siedzisz na internecie a jeszcze nie nauczyles sie
> zeby do pisania poczty nie uzywac fontow proporcjonalnych.

Dzieki Grzesiu za uwage rzeczywiscie nie przyszlo mi do glowy co do tych
fontow.

> Zapewniam Cie, ze zarowno ci z nas ktorzy uzywaja (rozsadnie)
> fontow monospaced jak i ci, ktorzy uzywaja fontow proporcjonalnych
> (poza rzadkim przypadkiem uzycia DOKLADNIE tego samego)
> odbieraja forme graficzna Twoich maili
> (a sygnatury w szczegolnosci, dlatego ja cytuje)
> w sposob daleki od zamierzonego przez Ciebie.
>
> zas co do

> musze dodac ze The Surgeon General has determined that using
> Windows'95 may cause permanent reducing of the intelligence.

W twoim przypadku odbilo sie negatywnie nieuzywanie tego systemu...
Na gramatyke na przyklad: "permanent reducing of the intelligence"
To jakos nie po naszemu......

Dosc zlosliwosci. Fonty postaram sie poprawic ASAP.

  Pozdrawia S.D.                                               Poczta:
nyce_guy_at_irc.pl

                   Jak posluchac radia po polsku poprzez Internet?
          Zobacz:     http://www.superlink.net/~sduchnow/raindex.html
             The Surgeon General has determined that reading signatures
                           may cause serious health problems.
  DO NOT LOOK AT THIS SIGNATURE THROUGH A MAGNIFYING GLASS!