Re: Edukacja informatyczna (Bylo: Generator dzwieku)

Autor: Nyce_guy (nyce_guy_at_irc.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 06:04:35 MET

Gregorio Kus <Grego_at_RMnet.IT> wrote in article
<199701200201.DAA02653_at_malcolm.rmnet.it>...

> wielu powszechnie znanych krwawych mafiosow jak do tej pory
> skutecznie unika lawy oskarzonych, i dla Ciebie jest to oczywiscie
> dowodem ich nieposzlakowanej uczciwosci.
> Nieprawdaz?
>
> Grego

Prawdaz.
Ma to i tak wiecej sensu niz wywodzenie uczciwosci z prawomocnego
skazujacego wyroku.
Roznie sie mowi o roznych ludziach i dopoki sad tego nie udowodni a ja nie
mam mozliwosci wyrobic sobie wlasnego zdania sa oni dla mnie czysci.