Re: PIO5 ???

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 21:31:39 MET

> czyli przyznajesz w tym momencie, ze mimo problemow
> natury elektronicznej, localbus byl lepszy ?
> :-))

co rozumiesz przez "lepszy"? pewne parametry mial niezaprzeczalnie lepsze,
jak chociazby max. predkosc przesylania informacji czy max. predkosc pracy.
jeszcze kilka moglbym wymienic. imho pci juz w momenci powstania byl nieco za
ciasny, teraz staje sie powoli kolejna magistrala isa... na razie powstaje
agp, potem na agp pewnie ktos posadzi kontroler ide - bo szybciej, a potem
pci szlag trafi i za 3-4 lata bedzie cos nowego. takie jest zycie :)

karpio