Re: DriveSpace3

Autor: Krzysiek Mazur (kenel_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 20:11:00 MET

> Czy ktos ma doswiadczenia z kompresja dyskow za pomoca DriveSpace3. Mam
HDD
> 1,2 Gb i juz mi ciasno. Skompresowac czy lepiej dac sobie spokoj i kupic
> drugi dysk twardy. A jesli skompresuje jeden dysk a pozniej dokupie i
> zamontuje drugi nieskompresowany, to czy nie bedzie problemow z ich
> wspolpraca.
> Pozdrawiam

NIEEEEEEEE!!!!! NIE NIE NIE....

Drajwspejs saks....zapomnij o kompresji. Przerzuć gierki lub użytki które
możesz na CD i spoko. Ja miałem skompresowany HDD 1,2 właśnie DS3 i nigdy
już tego nie zrobię. System zwalnia na maksa (p100, seagate medalist) przy
bardziej rozbujanym konfigu, no i te wariactwa...win95 odpalał się co 2-3
razy :-))) (serio) a spróbuj obrobić 2 megowy dokument worda na 8 mega i to
z rysunkami...możesz iść na DUŻĄ kawę, wrócić i zobaczyć że system się
zwiesił...suxx.

takie są moje miłe wspomnienia...

-kENEL-