Uaktualnienie AmiBios w plycie HOT-433.

Autor: Grzegorz Dobosz (jigit_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 14:53:50 MET

Czesc Koledzy!

Mam dosc powazny problem z moja plyta glowna.
Mianowicie mam plyte Shuttle HOT-433 PCI proc 486 DX4 100,
bios AMIBIOS (WinBios), i sciagnalem sobie z i-netu ze strony
www.shuttlegroup.com uaktualnienie tego biosu (plik 43aus26.exe).
Postanowilem wczytac te uaktualnienie do mojego bios'u.
Wszystko pieknie ladnie poszlo, tylko ze po aut. restarcie
komputer stwierdzil, ze "CMOS Failure" czy cos podobnego. Gdy go recznie
zresetowalem, to teraz wcale nie moze sie uruchomic. Zaraz po starcie
wydaje dosc dlugi dzwiek, ekran czarny zadnych napisow i caly czas ten
dzwiek w dluzszych odstepach czasowych;-(((
Jak pozniej sie doczytalem to bylo uaktualnienie do plyty z myszka w std.
PS/2. Natomiast ja takiej plyty nie nie posiadam. Nie wiem czemu tego
wczesniej nie przeczytalem. (to byl moj blad).
Czy moze ktos juz wczesnie tak samo postapil, albo moze wie jak to teraz
naprawic.
Czy to juz jest do wymiany cala plyta glowna, czy moze tylko wystarczy
wymienic bios. A moze jest jakies inne obejscie tego problemu?
No nie wiem juz co teraz robic.

Grzegorz Dobosz.