Re: Uaktualnienie AmiBios w plycie HOT-433.

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 20 Jan 1997 - 00:47:26 MET

Grzegorz Dobosz <jigit_at_free.polbox.pl> wrote in article <01bc0611$53902ea0$42a1ccc2_at_hera>...
> Czesc Koledzy!
>
> Mam dosc powazny problem z moja plyta glowna.
> Mianowicie mam plyte Shuttle HOT-433 PCI proc 486 DX4 100,

Bardzo dobra plyta.. sam mialem...

> Jak pozniej sie doczytalem to bylo uaktualnienie do plyty z myszka w std.
> PS/2. Natomiast ja takiej plyty nie nie posiadam. Nie wiem czemu tego
> wczesniej nie przeczytalem. (to byl moj blad).
> Czy moze ktos juz wczesnie tak samo postapil, albo moze wie jak to teraz
> naprawic.

Hehe, masz problem, ja tez postapilem kiedys dokladnie tak samo !!!!
Trzeba wymienic SCALAKA z BIOSEM, inaczej cala plyta do smieci...
Mnie sie udalo wymienic - akurat firma jedna w Zabrzu miala,
pojechalem, niestety zaplacilem (w sumie za moja glupote) i ruszylo...

          | Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR       |
          | Email: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl  |
          | Amprmail: sq9anr_at_gliwice.ampr.org     |
          | IRC nick: Emean, sometimes on #gaduly |