Re: !! mam problem z modemem i padem !!

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 06:55:57 MET

"junglist" <triphop_at_free.polbox.pl> writes:

> posiadam modem zoom 28.800 i PAD ( piurko do pisania firmy genius - zamiast
> myszy)
> gdy dzwonie do internetu i sciagam plik to przegrywa sie on tylko wowczas
> gdy roszam piurkiem lub myszka (gdy ja podlacze)
>
> prosze o pomoc bo ruszanie myszka przez godzine nie jest za fajne

To juz szczyt :) Czegos takiego jeszcze nie widzialem.

BTW: to piorko jest podlaczane do RS'a, czy jakos inaczej? To jakis
notebook? Moze przerwania (IRQ) portow modemu i/lub piorka/myszy sa
blednie ustawione?

Jak sie domyslam, Windos 95? Tam w ogole mozna sprawdzic co sie dzieje
z przerwaniami?

To piorko tez jest P&P? Modem P&P? Wewnetrzny czy zewnetrzny?
Jaka to plyta glowna i sterownik portow szeregowych?

--
Krzysztof Halasa