Re: ultra wide scsi i macierze dyskowe

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 06:50:37 MET

KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl (Andrzej Karpinski) writes:

> swego czasu zbieralem informacje o maciezach i innych tego typu wynalazkach
> bo byl mi potrzebny system dyskowy do extremalnych obciazen. musze z
> przykroscia potwierdzic, ze macieze wypadaja slabiej od pojedynczego dysku.

Jakie?

Ostatnio widzialem mala macierz (tylko 4 dyski na 2 kanalach SCSI-UW,
po 2 dyski na kanale), robil to sterownik macierzowy PCI. Dzialala duzo
szybciej od jednego takiego samego dysku na normalnym sterowniku UW SCSI,
za wyjatkiem sytuacji, gdy jeden z dyskow zostal odpiety (wtedy bylo
troche wolniej niz przy pojedynczym dysku, ale nieduzo wolniej - za to
duzo glosniej).

--
Krzysztof Halasa