Re: Caviary sa do d... :-E

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 06:02:02 MET

warta_olsztyn_at_telbank.pl (Grzegorz Bodaszewski) writes:

> Niestety, mojemu to nie pomoglo. Sprawdzilem w dwoch innych
> komputerach - to bylo pierwsze, co mi przyszlo do glowy :-)

Moze w zbyt niewielu. Sprawdz z jakims starym sterownikiem (takim,
co ma bufory na plytce), albo moze z jakas plyta z Tritonem. Widzialem
kilkanascie Caviarow 850MB (pierwszych srebrnych), ktore dzialaly
z niektorymi sterownikami, a ze zdecydowana wiekszoscia nie dzialaly.
Co ciekawe, tej cechy nie mialy zadne inne pojemnosci Kawiorow, ani
dyski innych producentow.

Chociaz prawdopodobienstwo sukcesu jest minimalne.

--
Krzysztof Halasa