Re: Linux/konfig. sieci/ (juz nie pilne :-)

Autor: Tomasz Leszczynski (zeton_at_waw.pdi.net)
Data: Sun 19 Jan 1997 - 16:08:39 MET

18 Jan 97 , 21:08, Piotr Sokolowski pisal:

> Potok informacji, ktory tak daje sie we znaki przy bootowaniu
> jest przechowywany zazwyczaj w /var/log/messages. Mozna tam znalezc
> jeszcze kilka innych ciekawych plikow.
>
> Moje problemy z karta sieciowa rozwiazalo przekompilowanie jadra. Brakowalo
> mi jak sadze driverow do obslugi NE2000. Siec co prawda dalej nie dziala, :-(
> ale "nie od razu Wroclaw zbudowano" ;-)))

W Ethernet-HOWTO wyczytalem ze podczas bootowania linuxa mozna do
jadra podac jakies parametry (irq karty itp.). U mnie to prosto bo ja
laduje linuxa z dos'a, wiec te parametry moge podac w wywolaniu
loadlin.exe. Z LILO chyba tez sie da ale to by trzeba wyczytac jak.

> Polecam czytanie newsgroups ktore maja "linux" lub "unix" w nazwie. Dzisiaj
> zrobilem to po raz pierwszy i juz dowiedzialem sie mnostwa ciekawych rzeczy.

Dzieki. A nie wie ktos moze przypadkiem o adresach bramek na te
listy (najchetniej polskie linux i unix)?

> Pozdrawiam wszystkich, ktorzy jeszcze nie spia :-)
>
> Piotrek
> psokol_at_cyber.ict.pwr.wroc.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski