Re: Edukacja informatyczna (Bylo: Generator dzwieku)

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 10:32:08 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> writes:

> Linux - tez dobry strzal, tylko jak na razie to sie niezbyt nadaje
> na konkurencje. A za rok bedzie za pozno. No i kto ma montowac
> ten front?...

Linux stanowi dla MS konkurencje, w ktorej MS nie ma najmniejszych szans.
Z tym ze to niewielki procent rynku.

> Chyba zeby Novell wykupil Linusa, zapromowal szeroko LinuxWare z
> PerfectOffice.... Powinno im zalezec, ale cos mi sie wydaje, ze
> zarzad dawno wykupil akcje MS i wcale im nie zalezy..

... niewykonywalne pod wzgledem prawnym. Ale nie trzeba kupowac Linux'a,
by robic jakies LinuxWare i PerfectOffice. Z tym ze Novell nie lubi
udostepniac zrodel, nawet tych dostepnych.

--
Krzysztof Halasa