Re: IRQ 2 pod G95

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 10:13:53 MET

wm3_at_poczta.com (Wojciech Milc) writes:

> Raczej jeden na 14, a drugi na 15.., ale nie o to chodzi.
> Ja rowniez mam dwa urzadzenia na jednym przerwaniu:

Ja tez miewam 2 sterowniki IDE na jednym IRQ 14 - 2 dyski na primary IDE
i 1 dysk/CDROM na secondary. Normalnie jest ustawione na IRQ 14/15, ale
dziala rowniez na 14/14. Linux to normalnie wykrywa, i oba dyski pracuja
jednoczesnie (w sensie cat /dev/hda >/dev/hdc). Nie wiem, moze to jakis
patent w Linux'ie.

BTW: to dziala z wielomo roznymi sterownikami - pewnie wiekszosc ma
wyprowadzony sygnal IRQ 14 ze slota na zlacza IDE.

--
Krzysztof Halasa