Re: DriveSpace3

Autor: Wojciech Wojciechowski (wuwu_at_free.polbox.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 18:53:39 MET

Odradzam Ci kompresowanie dysku , kiedys skomprresowalem swoj i wiecej tego
nie zrobie.
Utrata szybkosci dzialania systemu jest zbyt duza. Jezeli juz koniecznie
musisz ,to utworz dodatkowa partycje , skompresuj ja i na niej trzymaj
rzadko uzywane pliki.
Wydaje mi sie ze sprawa kompresji lepiej jest rozwiazana w WIN'dzie NT ,
tam mozna kompresowac poszczegolne katalogii ale partycja z WIN'NT musi
byc NTFS , a to oznacza ,ze jesli chcesz giercowac musisz miec druga
partycje VAT z zainstalowanym DOS'em.

--
Wojciechowski
wuwu_at_free.polbox.pl