Re: Jarmark :-))

Autor: Martin (martin_at_inet.com.pl)
Data: Sat 18 Jan 1997 - 12:30:14 MET

Leszek A. Szczepanowski <twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał

> I tak oto niejaki Leszek A. Szczepanowski probuje zaznaczyc swoja
> obecnosc w sieci posylajac tego posta do niczemu nie winnych grup
> pl.comp.os.win95 i pl.comp.pecet. Leszek za pewne jest bardzo dumny ze

Czemu niewinnych ?? Tam tez pisuja ludzie z adresami polboxowymi...
Wysylajac to do wiekszej ilosci grup, mialem nadzieje
sprowokowac dyskusje.... A o to mi chodzilo :-)

Nie wiem, czy "prowokowanie takiej dyskusji" na pl.comp.os.win95 jest
przejawem inteligencji czy raczej delikatnie mowiac... niesmacznego zartu.
Gosc pisze, ze listy sa przepelnione osobami piszacymi nie na temat. Hmmm,
zaiste - paranoiczna to sytuacja, kedy to autor postingu krytykuje ludzi za
to, czego sam sie dopuszcza w swoim liscie :-> bo nie mam pojecia jak jego
wywody maja sie w jakikolwiek sposob do Windows95.

Sadzac po fakcie do ilu grup zostal list zaadresowany, przychylam sie do
tezy, ze byla to chec zaistnienia. Widocznie dom juz postawil, syn mu sie
urodzil, drzewo zasadzi... czas teraz na grypy dyskusyjne.

Martin