Re: Edukacja informatyczna (Bylo: Generator dzwieku)

Autor: Jarek Lis (lis_at_ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 19:52:37 MET

In pl.comp.pecet Wojciech Galazka <wgalazka_at_chem.uw.edu.pl> wrote:
: Jarek Lis wrote:.
: > P.S. A NT nie tylko dlatego wygrywa ze MS ma swietny marketing,
: > ale przedewszystkim dlatego ze inne systemy uzytkownikow nie
: > zadowalaly. Ich producenci niewiele robili zeby uzytkownikow
: > zadowolic - a MS przynajmniej glosno oglasza ze zadowala.

: Az mi sie nie chce odpisywac na takie bzdety.
: Czy chodzi ci kiedy NT 4.0 z Dataexpert S3 Virge ?
: U mnie nie chodzil i nie pochodzi zostal zastapiony przez Linux.
: Na oryginalnych driverach NT 4.0 sie wieszalo.

Ale spodziewales sie ze bedzie chodzil? I to jest wlasnie strategia MS -
wytworzyc u uzytkownika wrazenie ze pod NT jest multum driverow.
A IBM milczy, wiec uzytkownicy kupuja NT, MS kwitnie, IBM pada,
a Virge na gwalt produkuje chodzace drivery do NT.

P.S. To ze jakis system nie chodzi z jakim sprzetem - to zadna wada za
    wyjatkiem posiadacza obu rzeczy. W tych komputerach nigdy nie bylo
    100% kompatybilnosci.

J.