Re: Edukacja informatyczna (Bylo: Generator dzwieku)

Autor: Pawel Komos (progel_at_szc.ternet.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 22:49:12 MET

Jarek Lis <lis_at_ict.pwr.wroc.pl> napisał(a) w artykule
<5bo4ku$g4a$4_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...
[--CIACH--]

> Chyba zeby Novell wykupil Linusa, zapromowal szeroko LinuxWare z
> PerfectOffice.... Powinno im zalezec, ale cos mi sie wydaje, ze
> zarzad dawno wykupil akcje MS i wcale im nie zalezy..

Novell rok temu sprzedal PerfectOffice Corelowi z pieknym przebiciem: kupil
za 800 milionow, sprzedal za 80. Novell wylozyl sie na probie konkurencji
z MS i to w tym, w czym mocny jest MS: systemy operacyjne, office.
Zaniedbali jednoczesnie to, w czym sami byli dobrzy - sieci. I jak po tych
paru latach robienia glupot maja zawalczyc z MS? Przeciez mieli swojego
UNIXa - UnixWare. Tez go sprzedali. I co - zostaje nam tylko NT :-(.

Pawel Komos
progel_at_szc.ternet.pl