SCSI i winda 95

Autor: Michal R. Hoffmann (misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 19:02:40 MET

hej!

nie jestem na tej liscie, wiec prosze o odpowiedzi na moj prywatny e-mail.

Czy ktos moze wie jak to jest z dyskami SCSI -> tzn jesli mam w koputrze
(PC-cie) 2 dyski IDE, w tym jeden partycjonowany, to ustawiaja sie one tak:
C: (1 partycja 1 dysku)
D: (1 p. 2. dysk)
E: (2 p. 1 d.)
F: (3 p. 1 d.)

Jesli teraz podlacze SCSI pod win95, to czy moge jego partycje dodac NA
KONCU, za F: ? chodzi o to, by nie popsuc sobie struktury. Bo nie chce,
aby np. ten SCSI wskoczyl mi jako E:, przesuwajac dalsze partycje 1 dysku
IDE na pozycje F: G: ... Ktos moze mi powiedziec? Bo od tego m.in. zalezy
decyzja czy kupowac SCSI czy nie...

Dzieki!

misiek

*** IRC : nathan | Michal R. Hoffmann ***
*** Internet : misiek_at_uoo.univ.szczecin.pl | PO Box 41 ***
*** http://www.szczecin.pl/~delilah | 71-119 Szczecin 35 ***
*** Uniwersytet Szczecinski | POLAND ***