Zrób sobie własną sieć (było: Internet, jedno gniazdo...)

Autor: Lukasz Grochal (cypis_at_rexio.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 12:50:33 MET

CADENCE <grab_at_shaco.pl> pisze:
> Ale jesli chcesz sobie stworzyc wlasna mini-siec (np. w domu) to
> musisz byc podlaczony laczem stalym do dostwcy I-netu...

Oooo! :)

> Ale na 100% nie jestem tego pewny :-)) . Pomysl jednak, jaki bylby
> transfer, gdyby np. na raz 10 osob ciagnelo cos przy polaczeniu
> 33600???
> Lekki zator..:-)))

Ooooo!!! :)

Hmm, jak by Ci to powiedzieć. Znam kawiarnię, która chodzi na modemie 33600
(albo i słabszym). Sześć maszyn, eksploatowane non stop (Netscape, lynx,
telnet, ftp...) Odpowiednio duży, kilkustopniowy - same maszyny, server, i
trzeci stopień u providera - WWW cache załatwia większość problemów, a
ftp... a ftp i tak mało kto tam używa.

Sieć w akademikach naszej uczelni (nazwy nie wymienię, bo to by była
kryptoreklama :) ma wyjście o przepustowości 9600 baud. I ludzie jakoś z
tym żyją.

> Ja uzywam Netszkapy! :-)))

To akurat widzę :)

--