Re: Internet, jedno gniazdo a dwa kopmutery

Autor: CADENCE (grab_at_shaco.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 23:33:16 MET

Grego_at_RMnet.IT (Gregorio Kus) wrote:

>1. nie mogles wymyslic krotszego przykladu? :-)

Przyklad byl taki, jak adres tego, kto zadal pytanie!!! :-))

>2. jesli Ci chodzi tylko o poczte a wyglada na to ze tak
> skoro piszesz wylacznie o kontach i o jednym numerze IP
> to po co Ci wlasna domena?
> Wiekszosc prowiderow za niewielka doplata pozwoli Ci miec
> dwa (trzy itd) konta na POPie

Chodzi mi o pelny dostep do Netu! Osobne konta to mozna sobie np. w
free.polbox.pl za darmoche....

>3. Nie potrzebne Ci sa nawet oddzielne konta - popros
> dostawienie aliasow do Twojego konta - rozsortujesz je
> sobie odbierajac (kazdy rozsadny program pocztowy z filtrami)
> Aliasy (np. u mojego prowidera) sa za darmo.

Jak juz pisalerm - chodzi o pelny dostep do neta!
Osobne konta nie sa problemem!!!

> [moj mailbot chodzi pod adresem robo_at_rmnet.it,
> ktory jest tylko aliasem dla grego_at_rmmnet.it
> a nie oddzielnym kontem]

>4. Aby miec static IP i wlasna domene wcale nie musisz miec
> linii dzierzawionej. Ja tak mam (domena amk.rmnet.it)

Ale jesli chcesz sobie stworzyc wlasna mini-siec (np. w domu) to
musisz byc podlaczony laczem stalym do dostwcy I-netu...

Ale na 100% nie jestem tego pewny :-)) . Pomysl jednak, jaki bylby
transfer, gdyby np. na raz 10 osob ciagnelo cos przy polaczeniu
33600???
Lekki zator..:-)))

> [faktem jest ze mam konto u najdrozszego w italii providera,
> ale nie narzekam - mnie sie oplaca, choc napewno nie
> oplacaloby sie wiekszosci tzw. netsurferow, ktorzy internet
> znaja wylacznie z okna netszkapy, lub co gorsza internet explodera]

Ja uzywam Netszkapy! :-)))
IE suxx!!!

>chetnie wysluchamy
>ale na razie wydaje mi sie ze troche bladzisz

dlaczego bladze???

>Grego

                                CADENCE