Re: Co to za modem?

Autor: Marek Ciesielski (marekc_at_lodz.pdi.net)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 08:13:28 MET

Dnia 16 Jan 1997 21:57:52 +0100, jpj0_at_free.polbox.pl (Jaroslaw P. Jarzebowski)
napisal(a):

[...]

>Chciałbym wiedziec na jakiej podstawie wysuwa _Pan_ takie
>przypuszczenie i to na publicznej liscie.
>Dla zainteresowanych moge przeslac TIF'a faktury za ten
>komp. ale przeciez nie o to chodzi.
>Niniejszym oczekuje przeprosin na lamach listy (wiem ze nie do
> tego sluzy ale troche sie zdenerwowalem )

Drodzy panowie i panie.
Do jasnej cholery!!! Troche wiecej poczucia humoru. Czy na koncu mojego ps.
nie bylo znaku :), ktory dosyc jednoznacznie sugeruje, ze podane zdanie jest
zartem. Zauwazam ostatnio wieksza nerwowosc na listach i mam nadzieje, ze jest
to tylko kwestia pogody...

Jezeli mimo wszystko czuje sie pan urazony to skladam publiczne przeprosiny,
ale nie obiecuje, ze wiecej nie bede :)

> Jarek.
>
>PS. Czy to takie dziwne ze firma (wlasciciel z zona/rzonom)
>zkuszona cena kupuje komputer w firmie krzak a potem szuka
>ratunku po blizszych i dalszych znajomych?

Oczywiscie, ze nie - zwlaszcza, ze w wielu firmach typu krzak&krzak obsluguja
klientow znacznie lepiej niz w wiekszych (markowych) firmach...

A tak na marginesie, to sam skladam "markowe" komputery (patrz moje imie :)

> Jaroslaw P. Jarzebowski (JPJ)

                        Marek Ciesielski

   \ | ___|
  |\/ | |