Re: Co to za modem?

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_geocities.com)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 21:49:04 MET

15 Jan 1997 00:45:51 +0100, jpj0_at_free.polbox.pl (Jaroslaw P.
Jarzebowski) napisał(a):

>Witam!

Ja tez! :)

>Wewnętrzny, scalak Rocwel RC 224ATF
>naklejka 96/48/24
>Czy ktos wie co to za cudo?(prędkosc / fax? C1/C2 /zworkologia)
>Firma kupiła komputer a w nim taki modem (oczywiscie bez
>opisu i dirver'ow) a ja mam go uruchomic.

Hmm, mozna sprobowac zainstalowac QWinsock z pakietu Quarterdeck
Internetsuite wersja xx (nie pamietam - mozliwie jak najnowsza). Z
reguly wlasciwie detektuje modem, a nawt jesli nie to zwykle dopiero
przelaczniki. A jesli modem ma sluzyc do Netu - to ten winsock mozna
zostawic.

PS. Takze Procomm ma opcje autodetekcji.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw: radekp_at_geocities.com)
WWW: http://www.geocities.com/MotorCity/3416 (NOWA STRONA!!!)
-- Klopoty to nasza specjalnosc! (Microsoft) --