Re: Windows OSR2 i rozne toolsy..

Autor: Zbyszek Czapnik (czapnik_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 17 Jan 1997 - 00:23:11 MET

aRMaGEdd0n <armgdn_at_free.polbox.pl> napisał(a) w artykule
<32de3d68.77557875_at_news.nask.org.pl>...

> przeciez wiesz, ze sa! koniecznie!

Jak sie ma Caviara to fakt!

> co ty pieprzysz, zbyszku! przeciez wiesz najlepiej, ze u mnie polskie
> ogony sa! mozna je uzyskac bez zadnych sztuczek - przy instalacji
> wybierasz custom i z multi language support wybierasz central european
> i potem regional settings polish - sa polskie fonty..

No przeciez widzialem co sie dzialo u Ciebie z plikiem z polskim znakiem!
W menu Worda masz polskie znaki? Slownik Worda dziala?
A w Corelu?

> ja tam szczerze ci polecam ten system - pracyje na nim ze trzy -
> cztery miesiace i nie zauwazylem wiekszych problemow.. poprzednie
> wersje windozow instalowalem po kilka razy na miesiac, a od
> zainstalowania tej wersji tylko raz - na samym poczatku.. bardzo mi
> sie podoba fat32 - ma ogromny wplyw na wolne miejsce na dysku; ja
> zyskalem na wstepie tak ze 100 mega. zaznaczam, ze komputer pracuje
> nonstop, w ciagu ostatnich paru miesiecy byl moze kilka razy wylaczany
> na jakies kilka minut - w ciagu dnia ja na nim pracuje, a w nocy i w
> [...]

Zdaje sobie sprawe, ze Ci sie bardzo podoba jego stabilnosc, dodanie
OpenGL,
ale nie na kazdym komputerze i nie z kazdym hardware sie "lubi".
Ja sporo pisze po polsku, uzywam polskojezycznych wersji programow i sobie
to chwale.
Dla mnie OSR to tylko kolejna beta -ciekawa aczkolwiek poczekam na
oficjalny upgrade
albo kupie polskie NT. Przeciez po niedzieli specjalnie ide do PKiN na
Computer Expo,
zeby je zobaczyc.

Zbyszek
czapnik_at_free.polbox.pl