Re: Wymiana danych Mac <-> PC poprzez zewnetrzny dysk SCSI

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 00:05:46 MET

sobczak_at_ia.pw.edu.pl (Jaroslaw Sobczak) wrote:

>Potrzebuje przenies dane
>miedzy Pecetem i Makiem i pomyslalem
>ze byc moze dobrym rozwiazaniem bylby
>zewnetrzny dysk SCSI
>W zwiazku z tym mam nastepujace pytania:
>Czy do dysku mozna kupic 'pudelko' z zasilaczem
>aby stal sie on podrecznym dyskiem zewnetrznym.
>Czy roznia sie kabelki SCSI PC od MACA ?
>Czy jak przyniose nagrany dysk Pecetowy do Maca to
>moga byc jakies problemy z odczytaniem go
>(czy goly system Macinosha sobie z tym poradzi).

scsi jest scsi nie zaleznie czy na makowce czy na pc. mac raczej
kiepsko radzi sobie z czytaniem scsi drivow sforamtowanych pod dos.
niby w systemie jest wbudowany pc exchange, ale to jest strasznie
upierdliwy program i nie radze go uzywac. podobno system 7.6 ma to
miec lepiej rozwiazane. nie sprawdzalem jeszcze.

do zipa mozesz dokupic akumulator za ok.49$, a kazdy zewnetrzny drive
scsi przychodzi z zasilaczem.

zeby przenosic dane pc->mac->pc formatuje dysk (uzywam syquest
ez-drive 135 i syquest 270) na format maca i od strony pc uzywam:
mac opener lub transfer pro lub mac in dos. chodzi calkiem nie zle.

<rs>