Re: OpenGL

Autor: Robert SŁawiński (ru4d2_at_interport.net)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 23:56:26 MET

"Raven" <raven_at_free.polbox.pl> wrote:

>Poszukuję informacji na temat - karty graficznej ( dobrej - zdaję sobię
>sprawę , że dobre przeważnie znaczy drogie ) obsługującej w pełni OpenGL .
>Interesuje mnie wszystko na jej temat - Cena , Kto jest dystrybutorem , jej
>parametry , z czym jest kompatybilna , na jakich platformach działa ( WinNT
>- na tym to ma działać ) . Jeżeli już ktoś coś takiego używał to prosiłbym
>o jakieś refleksje na temat .
>Info jak można prosiłbym o przesyłanie również na moje konto ... THANX

w listopadowym artykule "computer graphic world" jest caly artykul na
ten temat. z moich doswiadczen rozmow z uzytkownikami moge powiedziec,
ze do powazniejszych zastosowan mozesz uzyc jedynie karty:
dynamic picture oxygen202 (lub od marca oxygen 402)
dynamic picture V192
intergraph intense3D

jest jeszcze pare kart, ale sprzedawanych tylko w zestawach np.
netpower elite2.

jest tez pare znosnych kart z glintem 500TX i delta, ale one pracuja
tylko do rozdzielczosci 1024x768 w 24bitach koloru zapewniajac
obsadzenie wszystkich niezbednych openGL bufforow pamieci. mozesz je
co prawda podciagnac do 1200x1024 ale rendering hardware'owy wyglada
jak obrazek z corel draw.

wiele tez zalezy od tego do czego bediesz uzywal (jaki program) tej
karty. <rs>