Re: Windows OSR2 i rozne toolsy..

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 16 Jan 1997 - 09:28:08 MET

Leszek Szczepanowski wrote:

> Mam takie zapytanie w zwiazku z OSR2 win95..

Odpowiadam (na podstawie dostępnej dokumentacji, nie osobistych
doświadczeń)

> Chce sobie to zainstalowac, bo mam wersje finalna z COMPAQ'a,
> tylko pytanie: czy na tym nowym 32 facie, dziala Norton Utilities
> 9.0 czyli ten ktory do tej pory stosowalem ?

Nie. Potrzebujesz nowej wersji (nie wiem czy już jest wypuszczona, ale
na pewno napiszą tam wielkimi literami "FAT32 compatible")

> W ogole jak sie sprawa ma z sesjami DOSa w Windowsie ?
> Da sie odpalic DOSa na takim dysku [F4 at boot] ?

Starą wersję na pewno nie. "Prompt only" (F8 i chyba szósta od góry) na
pewno tak.

> Ciekawy jestem czy sa tam wreszcie zawarte wszystkie te sterowniki
> ktorych nie bylo w win95 4.950a

Trochę tak. Znacznie więcej ma być w następnych releasach, szczególnie
Memphis (zwany Win97).

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland