OS2 i CD-(W)ROMy - ponawiam pytanko !!!!

Autor: Maciej Murawski (murawski_at_torun.pdi.net)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 12:04:25 MET

Jesli kotos zna odpowiedz na zadadane przeze mnie pytanko
i zechce sie pofatygowac i wyjawic mi ja to z gory dzieki :

Oto problem 1 :

od niedawna jestem "szczesliwym" posiadaczem napedu
CD-WROM (PHILIPS CDD2000). Zakupilem go z sterownikiem
SCSI Adaptec AHA-1522B oraz programem GEAR v. 3.2

Po zainstalowaniu go komputerze (INTEL Pentium 120MHz,
plyta Intel, CD-ROM AZTECH x4, 32 MB RAM, HDD Quantum 1,2 GB
OS 2 WARP), os wykryl nowy sprzet i zaistalowal do niego
sterowniki.
Wszystko ladnie pieknie ale jak uruchamiam komputer
to widze oba CD-(w)ROMy - a uruchomienie Gear zglasza blad

        "Cannot open CD-R interface"

gdy wyzuce z configa linie

DEVICE=C:\......\OS2CDROM.DMD /Q

Gear nie zglasza zadnego bledu, i pozwala nagrywac
za to OS nie widzi zadnego napedu CD-ROMu.

Co zrobic aby miec " i rybki i akwarium" ?

Problem nr 2 :

CD-ROM nagrany w multi-sesion na komputerze z DOSem
pokazuje wszystkie sesje (pliki,katalogi) zas
w OS widze tyko pierwsza nagrana sciezke
dlaczego ?

Jesli ktos bylby tak mily i sprobowal mi odpowiedziec
na te pytania z gory serdecznie dziekuje

                        Czesc

                                Maciej

| Najlepsze pojecie nieskonczonosci daje ludzka glupota ! |