RE: Edukacja informatyczna (Bylo: Generator dzwieku)

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 18:14:26 MET

On Wed, 15 Jan 1997 12:16:36 +0100, Piotr Tauzowski wrote:

[...]

Drogi Piotrze!

  milo mi ze podjales rzeczowa dyskusje
rowniez milo mi ze pochwaliles mnie w zakonczeniu Twojego listu,
ale gdybys tak jeszcze zechcial sie dostosowac do powszechnie
przyjetej konwencji zaznaczania cytatow ...
byloby o wiele latwiejsze sledzenie watku dyskusji
chwilami Twoj list wyglada jak polemika z samym soba
ja jakos sobie dalem rady bo pamietam jeszcze swoj posting
ale przypuszczam ze inni mogli miec naprawde spore klopoty
;-)

>Ja akurat zajmuje sie numeryka i nie moge patrzec na wydruki
>fortranowe w ksiazkach w ktorych dzialania na macierzach
>wykonywane sa przez zwykle procedury. Mozliwosc w C++
>definiowania operatorow i wykonywania rachunku macierzowego
>normalnie tak w matematyce pelne wyrazenia macierzowe
>w jednej linii z nawiasami itp. znacznie uczytelnia programy.
>i programowanie dzialan macierzowych jest przyjemnoscia i
>naturalnie. Nie ma przecierz w matematyce procedur.

te mechanizmy byly juz w Algolu 68
(m.in. dlatego wlasnie pisalem ze strasznie mi sie ten jezyk podobal)
i doprawdy nie rozumiem dlaczego przez tyle lat nie zaimplementowano
ich w Pascalu. Z punktu widzenia analizatora skladni i wogole
konstrukcji kompilatora - nie jest to zadanie zbyt trudne.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi