Re: K5 133

Autor: Mateusz M. Korniak (matkor_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 13:49:10 MET

Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl) wrote:

> No, win95 uzywa ! :-)) Pisze w zakladce system/zasoby plyty glownej ze jest,
> wiec musi wykonac przynajmniej jedno odwolanie do niego :-)))
chodzi mi o stale obciazenie a nie jakies wywolania z kalkulatora
fpu pod win95 nie jest obicazony bo nie ma co liczyc

> Poczekaj jeszcze troche - wchodzi MMX, to normalny Pentium stanieje tak,
> ze Cyrixy i AMD sie wyloza... Prorokuje ze P100 bedzie kosztowal jakies
> 250 zl.... :-))
a wtedy K5 pr100 beda z banke z groszami chyba nie sadzisz ze pozostana
ze stala cena...

nawet nowy pentium MMX nie ma takiej predkosci przy tym samym zegrarze
jak cyrix'y czy amd'eki - jest oficjalnie 20-10 % szybszy na __standartowym__
kodzie (bez rozkazow mmx) wiec sadze ze amd czy cyrix nie wypadna ze
swojej roli drugoplanowej jesli chodzi o produkcje procesorow
i chwala im za to :)

--
Mateusz Michal Korniak (irc: matkor Y  homechannel: #thc_inside)
E-mail:matkor_at_zeus.polsl.gliwice.pl