Re: K5 133

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 10:24:29 MET

On 14 Jan 1997, Mateusz M. Korniak wrote:

> z pierwszych testow K5 PR133 staloprzecinkowo chodzi jak P133
> natomiast zmiennoprzecinkowo jak K5 PR100 czyli niezbyt dobrze...
> mniej wiecej jak P80 (gdyby taki byl)

Jak sam kiedys powiedziales, malo jest programow optymalizowanych pod
tego procka... I glownie z tego powodu wole Intela...
Bo przeciez nikt mi na poczekaniu nie napisze systemu operacyjnego
zoptymalizowanego konkretnie na te rozne branch predictiony itp :-))

> teraz kwestia jakie programy uzywaja koproc'a - wg mnie Win95 wogole
> (chyba ze jakies aplikacje obliczeniowe : CAD/arkusze kalkulacyjne)
> a gry to np. quake w 90% wykorzystuje koproc. wiec chodzi wolniej...
> (ale z pewnoscia takich gier jest malo)

No, win95 uzywa ! :-)) Pisze w zakladce system/zasoby plyty glownej ze jest,
wiec musi wykonac przynajmniej jedno odwolanie do niego :-)))

> jak na razie relacja ceny/mozliwosci nie jest tak kozystana jak w
> przypadku K5 PR100 i IMHO nie oplaca sie kupno tego proc'a

Poczekaj jeszcze troche - wchodzi MMX, to normalny Pentium stanieje tak,
ze Cyrixy i AMD sie wyloza... Prorokuje ze P100 bedzie kosztowal jakies
250 zl.... :-))

Emean przewidujacy

| Leszek A. Szczepanowski, SQ9ANR. Packet Radio: SQ9ANR_at_SR9ZDN.KA.POL.EU |
| E-mail: twinsen_at_zeus.polsl.gliwice.pl & twinsen_at_boss.iele.polsl.gliwice.pl|
| IRC: Emean, sometimes on #gaduly #warez #gliwice 73 for HAMs |