Re: Oveclocking AMD-K5-PR133

Autor: Krzysztof Pawlik (pawlik_at_arrakis.cs.put.poznan.pl)
Data: Wed 15 Jan 1997 - 10:57:11 MET

CADENCE (grab_at_shaco.pl) wrote:

: Ludzie!
: Czytam sobie te wasze posty i az mi sie wlosy na ...... (no, tym
: tam..) jeza!!!
: Nie robcie takiego popychania prockow!!!!
:[...]
: Nie wiem, czy to kogos interesuje.... Powiem moze jedno: Najlepiej
: wypadlo podganianie P120 INTELA z predkoscia 133 MHz. Dzialal kilka
: tygodni, po czym zaczal (tak samo jak wszystkie inne) robic bledne
: obliczenia. Hmmmm... nie musze chyba mowic co sie dzialo... :-)))
[....]

U mnie natomiast dzieja sie rzeczy odwrotne. Kiedy AMD 486 DX4/100 jest
ustawiony na predkosc 100, to wystepuja przeklamania odczytu z dyskietek.
Natomiast kiedy go ustawie na 5x86 133 MHz, to system dziala duzo lepiej,
tzn. przeklamania sa rzadsze. Moze ktos wie dlaczego?

Chris.