Re: EM EM EKZ

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 22:03:22 MET

On Tue, 14 Jan 1997 16:47:16 +0100, Piotr Sobczak wrote:

>No nie wiem. Programy, programami a co innego sprzet. Nie wiem
>czy AMD i Cyrix tak szybko by sobie poradzily ze sprzetowa realizacja
>MMXa znajac tylko "specyfikacje zewnetrzna". Owa specyfikacja jest
>potrzebna programistom a nie inzynierom projektujacym uklad scalony
[...]
>PS. Moze sie myle ale wiem, ze projektowanie procesora to bardzo trudna
>sprawa i zajmuje ona b. duzo czasu (2-3 lata) a nie wydaje mi sie zeby
>konkurencja Intela miala go az tyle aby zaprojektowac procesor z wlasnym MMX

jak pisalem - MMX to sprawa wzglednie prosta i nie zawierajaca
zadnej technologicznej nowosci. i nie ma co porownywac tego
ze zrobieniem nowego procesora bo dolaczenie MMX do istniejacego
rozwiazania jest o 4 rzedy wielkosci latwiejsze.

Grego

Gregorio Kus    Grego_at_RMnet.it                Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy     http://www.RMnet.it/~grego    Grego_at_FreeNet.hut.fi