Re: Overclocking, Very Important!

Autor: Piotr Sobczak (piotrs_at_tch.waw.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 19:13:54 MET

Romuald Zylla, T.Uni. of Lodz, PL napisal (-a) :

> Tak przy okazji bo mnie to umknelo w twoich wykladach:
>
> Co to jest stepping ?

Ogolnie pojety stepping procesora to jego wersja wykonania w sklad niej
wchodzi jeszcze wersja procesu technologicznego (maska, naswietlanie,
domiszkowanie np. aktualnie proces technologiczny produkcji procesorow od
133 do 200 MHz ma numer cC0) i jeszcze numer specyfikacji procesora po
ktorej mozna poznac jego referencje tzn np. procesor Pentium 200 z numerem
Q0950 ma napiecie zasilania 3.6V, standardowe timingi i ma wsparcie DP
natomiast ten sam procesor z numerem Q0951 juz nie ma wsparcia DP i nadaje
sie tylko do plyt jednoprocesorowych.

Piotrek