Re: Oveclocking AMD-K5-PR133

Autor: Marx (mna_at_csbi.katowice.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 13:03:34 MET

Grzegorz Bodaszewski wrote:
> Bynajmniej. Przy przegrzaniu struktury krzemowej szlag moze trafic
> jakis tranzystor. Nieodwracalnie.
To nie przegrzewaj (czytaj: chłodź odpowiednio)

> Ja tez nie 'podkrecam' procesorow i nie bede tego robil - sprzet
> ma byc przede wszystkim niezawodny.
Czasem niektórzy wolą zaryzykować i mieć szybszy sprzęt bez dopłaty -
kwestia punktu widzenia.
[...]
> Gdyby 10 lat temu powiedziec dowolnemu normalnemu elektronikowi,
> ze na uklady scalone w typowym komputerze osobistym trzeba bedzie
> produkowac specjalne wiatraczki, to popukalby sie w rozum...
i wykazałby się zupełny brakiem przewidywalności. Poza tym skoro we
wzmacniaczach były radiatory i wentylatory to czemu nie miałyby być w
komputerze? To też urządzenie elektroniczne. A nie przypominasz sobie
jak chłodzony był Eniac?( chyba przesadziłem...) A Mera? Z czym ty
porównujesz? A nie pamietasz jak grzał się Spectrum? Też miał radiatory.
Sam miałem egzemplarz Timexa w którym wymieniłem procesor bo po
przegrzaniu się wieszał.

--
Marek Nazarko
mailto:mna_at_csbi.katowice.pl (CSBI S.A. BHT Katowice)