Re: 32s - warto?

Autor: Janusz Sklorz (jsklorz_at_rsw.pl)
Data: Mon 13 Jan 1997 - 16:50:04 MET

Adam Jarecki wrote:

> Sciagnalem sobie freewarowy dodatek do Win 3.x majacy zamienic mi to cos w
> Win 95 bez problemow z instalacja i 100 MB na dysku. Mam dwa pytania:
> Co jest warte to cos (Win32s, 2,5 MB zip)?

Kto Ci takich glupot naopowiadal zeby pol peceta sie z tego smialo.
Win32s to taka pseudo 32-bitowa pseudonakladka na win 3.11 coby byly niby
32 bitowe. Ile z tego robia to nie wiem na pewno, ale na pewno pewne
programy wymagaja tego i bez tego ani nie mrygna.

> Czy moge na tym odpalic Netscape Communicator 4.0?

Jezeli to cos jest pod G95(niby prawdziwy 32 bitowy system) to nie.

--
 Pozdrowienia.
 Janusz