Re: K5 P90 -> P100?

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 14:55:44 MET

"Jerzy Marcinkowski" <jemar_at_free.polbox.pl> wrote:
>Przegladalem dyskusje na temat podwyzszania predkosci dzialania =
>procesorow, ale mimo tego
>mam prosbe o pomoc:
>czy moge zwiekszyc czestotliwosc zegara plyty z 60 na 66M (jest to =
>ustawienie dla P100)?

>Jerzy Marcinkowski

Jak sie odwazysz, to lepiej najpierw sie zaopatrz w jakis program
testujacy FPU i CPU. FPU przestaje zwykle dzialac jako pierwsze w intelach.
u innych, nie wiem. jak juz wlaczysz to lepiej przypilnuj czy sie nie
grzeje za bardzo. gdyby co, natychmiast wylaczaj. jak nie bedziesz
mial szczescia, to moze sie wysypac zaraz po wlaczeniu
ale jeszcze nie slyszalem o takim przypadku. nie wiem czy takich
nie bylo, czy po prostu nikt nie chce sie przed swiatem przyznac
ze zrobil kaszanke :))))