Re: K5 P90 -> P100?

Autor: RAVen.(Wijata) (rw171734_at_zodiac2.mimuw.edu.pl)
Data: Tue 14 Jan 1997 - 12:15:19 MET

On 12 Jan 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:

> Jak sie odwazysz, to lepiej najpierw sie zaopatrz w jakis program
> testujacy FPU i CPU. FPU przestaje zwykle dzialac jako pierwsze w intelach.
> u innych, nie wiem. jak juz wlaczysz to lepiej przypilnuj czy sie nie
> grzeje za bardzo. gdyby co, natychmiast wylaczaj. jak nie bedziesz
> mial szczescia, to moze sie wysypac zaraz po wlaczeniu
> ale jeszcze nie slyszalem o takim przypadku. nie wiem czy takich
> nie bylo, czy po prostu nikt nie chce sie przed swiatem przyznac
> ze zrobil kaszanke :))))

Jesli na prawde chcesz podkrecic ten procesor to radze sie zaopatrzyc w
duzy radiator. ja probowale go podkrecac ale niestety FPU sypie sie az
milo, Tak czy inaczej nie powinienes miec zadnych sprzetowych uszkodzen.
jak sie zawiesi to oznacza ze sie przegrzal ( to najczesciej ), albo sie
pomylil z powodu zbyt duzej predkosci ( prawie nigdy )..
U mnie procesor dzialal poprawnie i w momencie ruszania np. Toshindena
dopiero sie sypal ...
Sprobowac warto .. :)
                                Meet me soon - RAVen.