Re: Modem, sygnal wybierania

Autor: Maciej Puzio (puzio_at_medianet.com.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 11:59:47 MET

Marcin Jagodzinski wrote:

> Mam powazny problem z modemem. Modem to ZOOM 33,6, Ext. Korzystam z
> centrali Warszawa 43.
>
> Przy wybieraniu numeru slychac przez chwile sygnal ciagly. Potem
> pokazuje sie komunikat NO DIALTONE. I numer nie jest wybierany.

Ja mam ten sam problem z modemem Zoom V34I (28.8) i z centrala Warszawa 47.
Zdaje sie, ze to jest ta sama centrala (czesc mieszkancow mojego bloku
ma telefony 43-, a czesc 47-). Problemy sa mniej wiecej od polowy grudnia.
U mnie pomoglo ATX3. Jednak u mnie czasami sygnal centrali sie "spoznia",
o kilka-kilkadziesiat sekund, wtedy modem wybiera numer "na slepo"; musze
to koniecznie przerywac, bo zdarzalo sie, ze dodzwanial sie pod niewlasciwe
numery. Bardzo bylbym ci wdzieczny, gdybys odpisal mi, czy u Ciebie tez
sa klopoty z uzyskaniem sygnalu centrali.

Maciej Puzio
puzio_at_medianet.com.pl
http://www.medianet.com.pl/~puzio