Modem, sygnal wybierania

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Sun 12 Jan 1997 - 00:59:01 MET

Mam powazny problem z modemem. Modem to ZOOM 33,6, Ext. Korzystam z
centrali Warszawa 43.

Przy wybieraniu numeru slychac przez chwile sygnal ciagly. Potem
pokazuje sie komunikat NO DIALTONE. I numer nie jest wybierany.

Wg mnie sygnal z tej centrali jest na tyle nietypowy, ze modem go nie
rozpoznaje. Czy jest mozliwosc, aby go zmusic do krecenia dalej, bez
wzgledu na sygnal? Czy moze w ogole przyczyna jest inna?

Marcin Jagodzinski
mailto:marcinj_at_ikp.atm.com.pl
http://www.atm.com.pl/~dima/mj.html