Re: Grego, miales racje :(

Autor: Arkadiusz Grzelczyk (magsys_at_lodz.pdi.net)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 12:20:41 MET

Mariusz Studzinski <Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl> wrote in article
<32de4f4f.925910_at_news.lublin.pl>...
<!--ciach-->
> niektorych ludzi. Niech mi ktos powie, ze nie mam racji i wszyscy
> ludzie sa z natury dobrzy i rozsadni....please.
> Mariusz Studzinski
> e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl
Wiem jak to sie stalo.Sam niedawno strzelilem podobna gafe.Czlowiek
uzywa M$ Mail & News i ma zadeklarowana w OPCJACH dlugosc plikow na
260 kb i jak cos chce wyslac dluzszego to mu tnie na kawalki.
Arek

"Myslenie to dziwny nalog,      magsys_at_lodz.pdi.net
 nieprzyzwoicie boli,                 http://www.lodz.pdi.net/~magsys
 a przyzwyczajonych tez boli, bo nie mozna przestac."
 Key fingerprint:BA 5B A0 37 2E A5 97 1E  1C 3C 3D 1F 06 76 E8 13