Grego, miales racje :(

Autor: Mariusz Studzinski (Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 10 Jan 1997 - 16:22:11 MET

Niedawno, Grego wyslal na liste post o wdziecznym tytule: 'nie cierpie
windziarzy' gdzie byla mowa o niskiej kulturze _czesci_ z uzytkownikow
W95. Dzisiaj na liscie dla W95 stala sie rzecz podobna do opisywanej
przez Grego - jakas ofiara losu wywalila na liste w kawalkach po
260lini caly plik wykonywalny do Paint SHop Pro. Aby bylo smieszniej
byl to plik zcrackowany zciagniety bezposrednio z alt.cracks.
Grrrrrrr... cholera mnie ostatnio bierze na glupote i bezmyslnosc
niektorych ludzi. Niech mi ktos powie, ze nie mam racji i wszyscy
ludzie sa z natury dobrzy i rozsadni....please.

Mariusz Studzinski
e-mail: Cecil_at_klio.umcs.lublin.pl or cecil_at_free.polbox.pl