Soyo 5TF2

Autor: Michal Rolka (rolka_at_igo.katowice.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 12:25:21 MET

Piątek 10.01.97, Gregorio Kus pisze:

 GK> kadzy producent BIOSa ma wlasny system bip'ow
 GK> wiec podaj przynajmniej producenta, to cos sie znajdzie

Award, ale to juz nie ma znaczenia, bo...

 GK> pozatym: http://www.ping.be/bios/

... tu znalazlem odpowiedz. Grego, wdziecznosc moja wieksza ode mnie i wraz ze
mna rosnac bedzie :) Co prawda, nie bylo tam ryby, tylko wedka, ale zebralem
okruchy wiedzy z roznych zrodel i ozywilem to-to. Do rzeczy. Mam ta plyte od
niedawna i (sierota...) postanowilem zobaczyc program do flashowania. Ale
napisal mi, ze z racji obecnosci EMM - managera to on dzialac nie bedzie. No to
dalem mu spokoj. Ale sqbaniec byl ambitny i flasha mi jednak wyzerowal. Po
wielu probach przygotowalem sobie wreszcie odpowiednia dyskietke ratunkowa i
puter ozyl.

Dzieki.

 Pozdrowienia,
   Michał Rolka

mrc_at_silesia.ternet.pl rolka_at_igo.katowice.pl FidoNet 2:484/26
               http://www.igo.katowice.pl/~rolka/