Re: Soyo 5TF2

Autor: Tomek Kaminski (kaminski_at_ii.uj.edu.pl)
Data: Sat 11 Jan 1997 - 18:05:54 MET

On Sat, 11 Jan 1997 11:25:21 +0000, rolka_at_igo.katowice.pl (Michal Rolka)
wrote:

cut

>dalem mu spokoj. Ale sqbaniec byl ambitny i flasha mi jednak wyzerowal. Po
>wielu probach przygotowalem sobie wreszcie odpowiednia dyskietke ratunkowa i
>puter ozyl.
>
>Dzieki.
>
> Pozdrowienia,
> Michał Rolka

A karta video ? nie musiales wywalic PCI i wlozyc ISA ?
Opisz to dokladniej , bo pewnie odnosi sie do wiekszosci AWARD'ow.

I z innej beczki - czy udalo sie komus ustawic szybkosc szyny w 5TF2 powyzej
66 MHz ? Na zworkach oczywiscie sie nie da, trzeba pokombinowac z zegarem.

pozdrawiam,
Tomek Kaminski